Demokratska stranka je sve vreme upozoravala na nestručnost vođenja Ministarstva građevine, saobraćaja i infrastructure od strane ministarke dr Zorane Mihajlović i njenih zamenika i pomoćnika među kojima nije bilo ni jednog inženjera građevine i arhitekture. To je rezultiralo rušenjem nekoliko objekata na kapitalnim investicijama kao što je rušenje potpornog zida i brda na koridoru 1o u Grdeličkoj klisuri, rušenje mosta u Nišu a poslednje obrušavanje polu-autoputa Batočina-Kragujevac dogodilo se na Nikšićkom brdu 26.01.2021.

Projektovanje i izgradnja deonice, koja povezuje Kragujevac sa koridorom 10, u dužini od 24km trajalo je 16 godina od 2004. do 2020.g. Pri tome je deonicu na kojoj se dogodilo rušenje otvorila ministarka Mihajlović 2016.godine. Njeno ministarstvo je bilo nadležno za izdavanje građevinske dozvole i za inspekcijski nadzor. Ovome treba dodati da su građani tužili državu za pojavu klizišta usled izgradnje nove trake na Nikšićkom brdu, jer su im objekti u blizini puta popucai, a ministarstvo ništa nije preduzimalo. Ukazivano je da je magistarlni vodovod na tom delu imao havarije (o čemu postoje dokazi u Vodovodu KG)  čime je klizna ravan još više ispirana. Nestručno je reagovano i pri početnim sleganjima. Samo je dodavan novi asfalt što se vidi na priloženoj slici, čime je samo povećano opterećenje na klizište i time ubrzan process rušenja.

Demokratska stranka se uvek zalagala za odgovornost za propuste i nada se da će i za ovaj propust krivci odgovarati zbog povećanih troškova izgardnje polu-autoputa Batočina Kragujevac.

Demokratska stranka
Branislav Lečić